Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 24 oktober 2012

Workshop PanPastel met Donna Downey CANDY!!closed


CANDY !!!


PanPastels zijn binnen onze hobby branch relatief nieuw, al neemt
dit niet weg dat het is ingeslagen als een bom.
We horen steeds meer van dames hoe geweldig ze de PanPastels
vinden.

Donna Downey is een zeer bekende Mixed Media Artist. Ze werkt al een hele tijd met
PanPastels en word hierdoor ook wel gezien als de Expert.


Donna geeft workshops en demonstraties over de hele wereld, en komt naar Creabest, Scrapbooking en Stempelen in Ommen om de workshops in Nederland te komen  geven.

Op 25 en 26 januari 2013 

geeft Donna Downey workshops bij 
Donna ken je misschien ook als ontwerper van albums, maskers, 
bloemen en meer van Prima Marketing, 
één van de meest trendsettende creatieve fabrikanten van dit moment.
Donna heeft meerdere boeken geschreven, 
gewerkt voor het Simple Scrapbooks magazine, 
en is nu één van de drijvende krachten achter het werken met PanPastel 
  "en de ongelofelijk mooie dingen die je er mee kan maken".

Namens Colourstock, de importeur van PanPastel en 
Creabest mogen we op dit blog een deelname met materialenpakket verloten voor de 
 PanPastel 'From The Heart' workshop die 
Donna op zaterdag 26 januari zal geven. 




 Tijdens deze workshop maak je een mooi canvas met PanPastels. 
Donna geeft je tips en vertelt je alles over de manier waarop zij werkt met de PanPastels 
en hoe zij dit krijt gebruikt bij Mixed Media werk. 
Bij de workshop ontvang je ook een materialenpakket
waardoor je als je deze geweldige workshop wint, zelf alleen een schort mee hoeft te nemen. 

Hoe kan je in aanmerking komen om deze geweldige workshop inclusief
materialen pakket ter waarde van  € 139,-- te winnen.

** word volger van dit blog **
** zet de candy op je blog **
** verspreid het woord **
** voeg het blog toe aan je favoriete leeslijst **
** plaats de banner op je blog **
** vul je naam met blog in bij mr linky onderaan het bericht **

Heb je geen blog, maak je net zoveel kans, en kun bij het blog het adres van dit 
blog invullen. laat dan wel even bij de reactie achter dat je dit gedaan hebt.
Op 29 december 2012 (mijn verjaardag) zullen we de winnaar bekend maken
met Random org, maar we we controleren wel 
of je voldoet aan de voorwaarden die we gesteld hebben.


Mocht je meer willen weten over deze en de andere workshops die Donna komt geven 
bij Creabest in januari, ga dan naar 

Mocht je deel willen nemen aan de workshop, dan raden we je aan om je op tijd in te schrijven. 
Mocht je de workshop winnen, terwijl je al ingeschreven bent, dan stort Creabest de betaling voor de workshop direct aan je terug.
Door op tijd in te schrijven ben je zeker van deelname, want voor alle workshops van Donna geldt vol=vol.




58 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben pas bezig met Panpastel maar nu al helemaal verkocht hieraan en ontdek steeds meer wat je er mee kan doen.

Unknown zei

Annette Stol www.crea-annette.blogspot.nl

Anita zei

Volger ben ik al vanaf het begin, de rest is gebeurd.
Succes en hoop dat ik mag winnen

Gr. Anita

Wiebine zei

Wauw, dit is wel een hele leuke aanbieding, hier doe ik heel graag aan mee,
groetjes,
Wiebine

Jolanda zei

OO dit si wel helemaal super zeg, als ik dat zou winnen, haha, Ik zou schreeuwend door de straat rennen hier!!! Aan alle voorwaarden voldaan, dus ..... aftellen tot de uitslag daar is.

Unknown zei

Hier wil ik zeker voor gaan!!
Het lijkt mij leuk om een keer een kans te maken.

groetjes SONJA

Gerrittina zei

Wauw, dat is wel een supercandy. Wat zou ik die graag willen winnen.

Gr.GZ

Lia zei

Hier ga ik zeker een gokje voor wagen, nummer 13....... zou het geluk brengen??? Ik heb nog niet gewerkt met panpastel, maar alles wat ik er van zie en lees maakt me alleen maar nieuwsgieriger...
lieve groetjes Lia

Annemarie zei

Doe al mee aan 'the big 40'workshop. Maar ook nog een avond lekker kliederen en een heleboel leren sla ik natuurlijk niet af!! Geweldige candy!!

Rosita zei

WOUWIE !!!!!! Oooo daar wil ik toch wel heeeeeeeeeeeeel erg graag heen !!!! Ik kan niet wachten ...hoop zo dat ik deze keer in de prijzen ga vallen ...ik ga heeel erg hard duimen !!!

Ria zei

Wat een super gave candy, hier zou ik wel een kansje voor willen wagen want wil er heel erg graag meer van weten.
Mijn duimen staan in turbo stand !!!!

Groetjes Ria S.

Marieke zei

oh wat een WAANZINNIGE candy!!!
Laat ik nou de 26e januari jarig zijn... Dit zou een super kado zijn!! :)

Ik ga eerst maar eens aan alle voorwaarden voldoen en vervolgens duimen draaien!;)

Groetjes Marieke

Miranda zei

Helemaal leuk natuurlijk deze candy! En daar doen we zeker aan mee!! Succes allemaal, Miranda

Facts and Fairytales zei

Wat een fantastische Candy!! Ik heb me al aangemeld voor de middagworkshop en deze er achteraan zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.

groetjes
Brigitta

Facts and Fairytales zei

Ben direkt aan de slag gegaan en alles inmiddels afgevinkt, heb ook melding op Facebook gemaakt van deze fantastische kans! En nu maar duimen....

Groetjes
Brigitta

Gea zei

Dit is een mega-coole candy, die wil ik heel graag winnen!!
Het zou een perfect verjaardagskado zijn, ik ben de 22 januari jarig!
Aan alle eisen is voldaan, nu maar wachten...hhhffff..(dat is het geluid van mijn zucht van verlangen)..
groetjes Gea

Unknown zei

Wat een leuke candy geven jullie. Heb de panpastel op een beurs gezien en wat een prachtige kaarten werden ermee gemaakt. De complimenten daarvoor.
Heb geen blog maar zag dat ik toch kans kan maken op de candy. Duimen dus maar.
Groetjes Henriëtte Verhagen

Liesbeth zei

Wauw ik wil graag meedoen met deze (supergevaarlijke) Candy!!! Lees weer een verslaving erbij.
Liefs, Liesbeth.

Anita's blog zei

Hoi
WAAAH super gaaf zeg. Wat leuk dat jullie dit doen! Kan alleen maar zeggen super tof! En nu afwachten maar.
Groet Anita

Alle mooie dingen zei

Ohh ik hoop dat ik alle voorwaarden juist heb uitgevoerd... heb alles gedaan het staat zelfs op mijn FB en nu maar hopen....tjonge wat duurt dat nog een tijd ;).... maar wat is het een ontzettende leuke workshop... a dream comes true!! Donna Downey ik volg al haar video's haar blog ik ben een FAN!!!
groetjes
Anita Kouwenberg
http://alle-mooie-dingen.blogspot.nl/

anneke's creaties zei

nou dit is wel een suuuuuuuuuper candy
hier wil ik graag aan meedoen
volger ben ik al vanaf het begin
zal het gelijk op mijn blog zetten
bedankt voor deze schitterende kans

groetjes anneke

Jessica Postema zei

En ik heb bij deze ook mee gedaan met deze candy. Wow wat is ze gaaf, Donna.

Angela zei

Dit is dé kans om veel te leren over de PanPastels.....
Bedankt voor de kans!!!
grt Angela

creahetty zei

Super gave kans om nog meer in- en outs te leren van Donna ! heb al ingeschreven, dus mijn plekje is al gereserveerd :)

grietje52 zei

prachtig,ik heb meegedaan aan de candy,heb zelf geen blog,maar volg die van jullie en creabest dagelijks,heb al een paar panpastels aangeschaft,en ga er snel mee aan de slag

Sandra's Kaarten zei

Afgelopen week heb ik de panpastels mogen uitproberen bij een vriendin en ik vind het erg leuk! gisteravond heeft iemand me al warm zitten maken voor een workshop, dus dat komt op mijn verjaardagslijstje te staan...En nu dus een kans om een workshop te winnen, bedankt voor deze kans!
Groetjes Sandra.

Brenda zei

Ik zou deze candy ook super graag winnen. in ben sinds ik dit bericht gelezen heb al uren bezig geweest haar workshops te bekijken op youtube. ze maakt daarin art journals, ook met pan pastels. ze zijn zo gaaf en ze verteld het zo leuk. Fingers crossed!
groetjes Brenda

BETTY zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BETTY zei

Ik vind Donadoni helemaal geweldig .Ik hoop dat ik win .Voor de reclame heb ik iedereen gebeld en gemaild en jullie tekst gekopieerd . GEWELDIG !!!!

Ellie Knol zei

WOW, dat zou geweldig, voor mij mooi dichtbij, en PanPastels heeft voor ij nog een zekere uitdaging: ik gebruik het niet vaak genoeg!

Unknown zei

Jiehoe, vanaf nu is 52 mijn geluksgetal.......... hoop ik. Dit zou ik echt helemaal te gek, cool, wow, vet en super vinden.

Willy zei

Prachtig het werken met panpastels, en geweldig dat er een blog is, zeker om inspiratie mop te doen. Succes
Groetjes Willy

Yvonne zei

Hemeltje lief ik heb nog niet met de pan pastels gewerkt, heb ze ook nog niet maar dat gaat zeker nog komen. Wie wil deze workshop nou niet winnen?? Vind het heerlijk om op jullie blog te neuzen en te kijken wat al de mogelijkheden zijn.
liefs Yvonne

Unknown zei

lijkt me leuk, maar waarom zijn dit soort dingen altijd zo ver weg.... beurzen ook enzo, de trein alleen kost al een vermogen... Daar kunnen jullie natuurlijk ook niets aan veranderen, maar toch.. Ik woon zelf in Heemskerk, Noord-holland, en dan is Ommen echt te ver. Jammer!

Groetjes Sandra

Linda zei

Nou dat was wel even werk om alle voorwaarden te voldoen. Maar ik heb het voor elkaar gekregen! Lijkt me hartstikke leuk om een workshop Pan Pastel te winnen. Ik ken het nog niet zo goed!

Tineke zei

Lijkt me super

Karen Hemel zei

Ik heb vorige week al heel wat pan pastels gekocht, en ben er erg mee aan het oefenen. Dit is natuurlijk de uitgelezen kans om veel te leren over de panpastels!!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Pas begonnen met de Pastels, dus deze Candy is helemaal welkom. Maar bij wie niet, die zicht allemaal hiervoor hebben ingeschreven. Dus duimen maar....!
Ik ga de candy even in de sidebar plaatsen en dan heb ik geloof in aan alle eisen voldaan. Dat dit materiaal maar een groot succes mag worden. Weet het wel zeker.
Gezellige groetjes Lida

thea k zei

Ik ben volger geworden
Maar heb geen blog

Nu moest ik iets invullen met een url ?.
Maar wat is dat ?en waar vind ik dat

Ik zou graag kans maken op de panpastels
Want ik vind ze geweldig

wil15 zei

Een volger ben ik inmiddels en weer een leuke actie. Een workshop van Donna Downey wie wil dat nu niet? Ik heel graag. Maar ik heb zelf geen blog dus kan dit niet delen, alleen via mond-mond.

Shelly Schmidt zei

What a fabulous candy- WOW!!!

Scrapoochi zei

Dit is een super candy! I love Pan Pastel én Donna, she's awesome!

VSPEED zei

Donna = fun and the big A of Art

Maja Rijkers zei

Wat een waanzinnige candy! Ik heb pas een aantal kleurtjes gekocht en ben ze nu aan het uitproberen. Om de kneepjes van Donna Downey te leren zou fantastisch zijn. Bedankt voor de kans!

Unknown zei

Wat een leuke actie. Ik heb helaas geen blog, maar zou graag mee doen met de actie. Ben 28-12 jarig. Zou een leuk cadeautje zijn :')

nettie53 zei

Het lijkt mij geweldig om zo de Pan Pastels uit te proberen. Ik heb er al veel van gezien en gehoord, maar heb ze nog niet gekocht.
Geweldige Candy hoor!!
Dank je voor de kans om te winnen.
Groetjes,
Nettie

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Zal nie kunnen komen naar de workshop denk ik daar ik in Belgie woon , maar zet em toch in mijn blog om bezoekers op de hoogte te houden en omdat het hier een interressante blog is en overal hoor je van de PanPastels he, fijne blog, doe zo verder :)
Groet, Emma

toni zei

What a superb prize. I would certainly love to win something as fabulous as this. The colours are simply wonderful x

Margreet zei

Ben nog niet bekend met het werken met Pan Pastels...ga 30-11 ermee kennis maken bij CreaBest...vrees dat het de nieuwe besmetting wordt, vandaar dat ik me hier maar vast voor opgeef!
xxx Margreet

Ellie Knol zei

Ik heb dit in mijn reader over het hoofd gezien, is maar goed dat ik het bij een andere volger van jullie blog zag, want dat zou helemaal geweldig zijn. Ik heb best een heel aantal pannetjes, maar mis nog de inspiratie om er helemaal voor te gaan... ALS IK DIT NOU EENS KAN WINNEN! HMMMMmmm....

Unknown zei

Wat een geweldig leuk blog! Het is zo leuk om met panpastel te werken. En deze candy winnen zou het toppunt zijn.
Groetjes,
Hester
(ps ik heb geen blog)

Unknown zei

Wat een fantastische blogcandy!
Dat wordt een feestje voor de winnaar ;-)
Ik heb geen blog en heb daarom jullie blogadres gebruikt!
Groet Hannie

Linda zei

Hallo, ik heb nog niet met de panpastels gewerkt, maar ik heb er al prachtige dingen mee gezien! Het proberen waard dus...
Groetjes, Linda

♥ Sonja Bekker ♥ zei

WoW zeg wat gaaf met Donna Downey werken,goed begin van het nieuwe jaar want gebrek aan inspiratie heb ik zeker;)
Zie ik gelijk eens jullie mooie verblijf plaats;)

Liefs Sonja

KellyBelly zei

Wat gaaf! Panpastels voor het eerst gezien op de Kreadoe, maar toen nog niets mee gedaan. Een vriendin van me heeft ze wel en we hebben er prachtige kaarten mee gemaakt. Sinds dien: helemaal verslaafd!
Wat zou dit een super begin van het nieuwe jaar zijn!

Ik heb nog geen blog, dus ik heb jullie adres gebruikt.

Groetjes Kelly

Unknown zei

Ik ben helemaal into art journaling, maar met de Pan Pastels heb ik nog niet gewerkt. Het lijkt me geweldig een workshop bij Donna te kunnen volgen, en ik ga er sowieso één boeken! Het is wel een héél eind rijden voor mij vanuit Bergen op Zoom, maar dat heb ik er zeker voor over! Groetjes Frea

tabbe000 zei

Ik heb geen blog, ben wel volger geworden. Ik ken de naam van Pan Pastel, en dat is ook alles. Dus lijkt het me wel gaaf om te WINNEN!!!

Unknown zei

O ik zou zo graag dit willen winnen. Ik raak al een fan van Miced Media en dan dit samen met PanPastel uit proberen lijkt me grandioos. Komt het eindelijk uit mijn kast.