Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 13 oktober 2012

Beterschap

Hoi meiden, 

Hier weer een PanPastel kaartje van mij. Voor deze kaart heb ik de Spellbinders Resplendant Rectangles genomen en er een easelkaartje mee gemaakt. De gekleurde achtergrond heb ik bewerkt met de PanPastel 580.3 Turquoise Shade met daarover PP 100.5 Titanium White  icm met de mooie Floral Flourishes stempels van Inkadinkado en Versamark. Verder heb ik de kaart nog versierd met een Spellbinders Ovaal, waarvan ik ook een frame heb gemaakt met daarin de  MFT Plentiful Petals bloem , en nog twee swirls afkomstig van de Spellbinders Venetian Motifs. Onderaan de Spellbinders Fancy Framed Tags One. Verder heb ik nog wat "oude" vlinderponsen van Martha Stwewart gebruikt.Ik hoop dat ie weer in de smaak valt :-)

groetjes,
Elly

8 opmerkingen:

gré zei

heel heel mooi
groetjes gré

Elizabeth zei

Ik heb de kaart gisteren in het echt gezien bij Doe@ding en hij is schitterend!!

HermaF zei

Mooi gedaan!

roelie zei

prachtige easelkaart heb je gemaakt in wit blauw

erg mooi met de achtergrond van pastel er bij

gr roelie

Sandra's Kaarten zei

Supermooi!
Groetjes Sandra.

jolanda zei

heel mooi kaartje

Ghea zei

wat een SUPERFANTASTISCHGEWELDIG kaartje Elly,
Liefs Ghea

Boukje zei

Mooie kaart weer Elly!
Groetjes Boukje.