Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!!

Hoi meiden, 

Met deze klokkaart wil ik jullie, ook namens de rest van het Pan Pastel BNL Designteam, een heel gezond, gelukkig en creatief 2013 toewensen!!

Voor deze kaart heb ik van crème linnenkarton een ronde easelvorm gemaakt met Spellbinders Grand Circles, ook het frame is daarmee gemaakt. Erop zitten behalve de klok (Marianne Design) en de hoeken links en rechts naast de klok ( Spellbinders D-lites) allemaal JoyCrafts mallen. Ik heb voor het  kleuren van de mallen deze keer 3 kleuren uit 1 serie Pan Pastel gebruikt : de donkerste die ik heb gebruikt is de 780.3 Raw Umber Shade, dan de 780.5 Raw Umber en de lichtste is de 780.8 Raw Umber Tint.
De kleuren matchen heel mooi met elkaar vind ik. Ik hoop dat jullie het resultaat ook weer leuk vinden.

groetjes, Elly 

7 opmerkingen:

Lia zei

Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar,
groetjes Lia

Anneke klerks zei

hoi Ellie
Jij ook een gezond en gelukkig nieuwjaar, met vele mooie creaties van jouw hand, zoals deze hij is weer schitterend!!!
liefs anneke

Lydia Boode zei

Wat is je uitwerking weer schitterend geworden zeg.
Voor jou natuurlijk ook de beste wensen voor het komende jaar.
Hugs Lydia

Sabrina aka Chaosküken zei

Wow! Wow! Wow! This card is absolutely amazing!!!

Sooooo many lovely details to discover. thank you so much for sharing this gorgeous inspiration!

Happy new year!

xx Sabrina

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een uurwerkje! Echt geweldig geworden. Zo mooi, zo super gemaakt. Echt fantastisch Ellen.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Bedoel natuurlijk Elly!!

Silvis Kreativstube zei

Liebe Elly,
was für eine wundervolle Uhrenkarte. Ich bin total begeistert. Ich wünsche dir ein gutes Jahr 2013 mit weiteren tollen kreativen Ideen die mich immer wieder aufs neue begeistern.
Liebe Grüße Silvi