Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 2 mei 2013

Eenvoudige kaarten

Hallo,

na veel heel drukke en bewerkelijk projecten, vind ik het wel een fijn om hele eenvoudige kaarten te maken. Ik laat jullie vandaag twee van deze kaarten zien. Iedereen lukt het om dit voor elkaar te krijgen.


Voor deze kaart heb ik fluweelkarton, karton met een soort sinaasappelhuidje , gebruikt. Eerst twee rillijnen aangebracht. Toen een middenstuk afgeplakt. Met een Sofftool heb ik van de onderkant uit Magneta 430.5 aangebracht en met een andere van bovenaf de Hansa Yellow  Panpastel 220.5. In het midden heb ik de kleuren in elkaar laten overlopen. 
Enkele stempelafdrukken en een strik maken deze snelle kaart af.


Voor de tweede heb ik iets langer tijd nodig gehad.


De strook bovenaan is eerst gestempeld met Versamark, daarop Bright Yellow Green Shade 680.3 aangebracht. Toen gestempeld met groene Archival inkt en ook enkele bloempjes op een restje bewerkt karton gestempeld, die heb ik in 3D aangebracht.
Hieronder is dat te zien.


De stempels zijn van StudioLight
Zo zie je dat het niet altijd in gewikkeld hoeft te zijn, met Panpastel kan iedereen werken.
Groet Diny


9 opmerkingen:

Unknown zei

Het zijn weer twee hele mooie kaarten. Het lijkt zo gemakkelijk maar volgens mij valt het niet mee.
Je zal zo'n kaart maar mogen ontvangen geweldig.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marian zei

Zien er prachtig uit. En eenvoud siert.
Groetjes

Hanny zei

Prachtig Diny.... wij zijn van die vol proppers...maar dit is ook heel erg mooi.

Groetjes Hanny.

Petra L zei

Het zijn 2 hele mooie kaarten Diny ;-)


Lieve groetjes, Petra

Monique zei

Super mooie kaarten Gerrina!
Hartelijke groetjes, Monique

Janny Jager zei

Hele hele mooie stijlvolle kaarten.
Groetjes Janny

Unknown zei

Mooi Diny! Weer iets heel anders dan die op de copic blogs...

Gerrittina zei

Ik vind ze erg mooi geworden! Stijlvol.

Gr. GZ