Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 3 juni 2013

Create ...



Deze keer dit kaartje germaakt .
Ik ben begonnen met een stuk wit dcp papier. 

Daarna heb ik de ondergrond heel zachtjes gesponsd met 430.5 Magenta .

Daarna is de stempelafdruk erop gezet met versamark inkt en ben ik deze verder in gaan kleuren .
Voor de buitenrand heb ik 430.5 Magenta en 740.3 Burnt Sienna Shade gebruikt.

Voor de bloemstengel 220.1 Hansa Yellow Extra dark en 430.5 Magenta .

Voor de bloem  ben ik aan de slag gegaan met 280.5 Orange en  740.3 Burnt Sienna Shade.

Daarna nog met  430.5 Magenta  over de tekst gegaan.

Met zwarte archival inkt de tekst CREATE gestempeld en toen een donker rode cardstock gesneden daar het kaartje opgeplakt . Nog even een van een oranje cardstock een smal dubbel kaartje gesneden en gevouwen en daar weer t rode kaartje op geplakt.

Een heerlijk fris en zonnig kaartje vindt ik het met deze kleuren .

Ik wens jullie allemaal een zonnige week toe ;-)

Groetjes Rosita 

4 opmerkingen:

Bea zei

hij is prachtig rosita groetjesss Bea

Hella zei

Erg mooie kaart, Rosita.

Boukje zei

Dat is het leuke van Pan Pastels, dat je binnen een stempel zo mooi verschillende kleurovergangen kunt aanbrengen, mooi te zien op jouw kaartje!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Mooi zeg!