Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 26 oktober 2013

Thank you

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag mijn beurt weer om voor jullie een kaart te maken. 
Deze keer heb ik gekozen voor een clean and simple kaart
Maar wel met een techniek op linnen....


Ik ben begonnen om een achtergrond stempels met Versamark te stempelen
en deze met Red Iron Oxide 380.5
Red Iron Oxide Tint 380.8
en Magenta 430.5 
te kleuren, ik gebruik hiervoor altijd een palletmes met ronde punt.
Je kunt dan netjes en secuur werken zodat je de kleuren aan de randen
iets donker kunt maken en in het midden licht kunt houden. 

Op een stuk linnen tape van Prima Marketing heb ik een swirl gestempeld
met Versamark inkt en deze met Red Iron Oxide 380.5
bewerkt, dit heel lichtjes gedaan zodat alleen de afdruk kleur
krijgt en het linnen tape zijn mooi kleur behoud. 

Met een Pons zijn de bloemen uit geponst en ook bewerkt met PanPastel
Red Iron Oxide Tint 380.8
en Magenta 430.5
De tekst is ook weer gestempeld met Versmark en bewerkt in dezelfde kleuren.
Het geheel is gemat op zwart cardstock en dit is geplakt
op een bruine basis kaart. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 




11 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi deze rustige bloemenkaart! En toch roze :) Fijn weekend, Gerrina

Boukje zei

Mooie kaart, mooie kleuren!
Groetjes Boukje.

massofhair zei

Fabulous card and wonderful colours, great tip about using a palette knife to apply the Pastels, will try that next time i use them :-)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Zo stijlvol en zo mooi Lydia. Prachtig.
groetjes Marja

Ghea zei

wat heb je dit schitterend gedaan.
Liefs Ghea ♥

Anneke zei

Mooi Lydia. Groetjes Anneke.

Hella zei

Wat een mooie kaart, Lydia.

Unknown zei

Great techniques and beautiful card. I got the metallic and have yet to use them. Now I must try these, with the red oxide and blend some metallic in as well.

Unknown zei

Prachtig Lydia!

roelie zei

eenvoudig of niet ik vind hem heel mooi

gr roelie

Miranda zei

Had 'm gemist....prachtige kaart Lydia! groetjes Miranda