Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 26 augustus 2014

Een dikke knuffel

Ik had iemand in gedachten toen ik deze kaart heb gemaakt.


Ik ben begonnen met een bladzijde uit een telefoonboek te scheuren.
Deze heb ik op een papier geplakt en toen her en der met gesso ingesmeerd.
De ondergrond met drie kleuren Pan Pastel gesponsd. 
Gefixceerd.
Toen met een sjabloon en Modeling Paste de ruitjes aan gebracht.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
340.8 Permanent Red Tint
660.8 Chrom. Ox. Green Tint
740.3 Burnt Sienna Shade. 

Met deze 3 kleuren ben ik over de pasta gegaan.
Op een nieuw stuk papier heb ik weer telefoonboekpapier geplakt.
Daar heb ik bloemen uit gestansd.
Deze weer met Pan Pastel gesponsd.
De kleine roosjes waren wit.
 Deze heb ik in de Versamark gedept en ze toen met de
 roze en groene Pan Pastel gesponsd.
De randjes met wat bruin gekleurd.
Met een andere stans nog wat bloemen uit gestansd.
Met Versamark bestempeld en met de bruine kleur gesponsd.
De tekst gestempeld en toen met Pan Pastel gekleurd.
Alles op mijn kaart geplakt.
Als laatste ben ik met Inca Gold kleur Platinum hier en daar over de
modeling paste gegaan voor een gloed over mijn werk.


Mijn werkje op bruin en roze gemat 
en toen op een bruine kaart geplakt.

Bedankt voor jullie bezoekje.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Dat werkt inspirerend.
Groetjes, Anneke

10 opmerkingen:

Veerle zei

Anneke, mijn mond ligt open van verbazing, dit is zooooooooooo ongeloofelijk mooi. Dit zou ik nu eens in een workshop willen doen. Echt waar. (hint, hint) Maar als je dat zou doen ik woon wel in Belgiƫ dan zou het natuurlijk niet te ver in Nederland mogen zijn. Prachtig, een dikke proficiat.
Groetjes, Veerle x

Veerle zei

Ben ik nog eens, ik heb geen panpastel en dan zou ik meteen er eens kunnen leren mee werken.
Gr Veerle

Gerrina zei

Wat een heerlijke kaart! Mooi zo´n achtergrond met zoveel textuur! En weer mooie kleuren.Groetjes, Gerrina

Ellie Knol zei

ja, echt geweldig mooi! Ben het helemaal met de anderen eens...

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtig opgebouwd Anneke!
groetjes, Alie

Els zei

Schitterend mooi heb je deze creatie gemaakt in prachtige kleuren ook.
Groetjes, Els

Boukje zei

Prachtige kaart, mooie kleuren!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

Wow wat een beauty Anneke en schitterende kleuren!

Rosita zei

Wat waanzinnig GAAF gedaan ;-)

Gerrittina zei

Zo, die is mooi! En waar een telefoonboek al niet goed voor is. Je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt. De achtergrond is echt prachtig.

Gr. GZ