Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 8 augustus 2014

Life is not ..

Weer eens een boekenlegger gemaakt met de Panpastel wat een heerlijk materiaal is dit toch ;-)

Ook deze keer heb ik weer op wit dcp papier gewerkt.
Als eerste ben ik begonnen met tekst er met versamark inkt op te stempelen en daarna heb ik de afdrukken bestrooid met clear embossing poeder .
Het embossingpoeder gesmolten met de heattool en dit even af laten koelen. 

Daarna met de volgende kleuren de ondergrond gesponst :
680.3 Bright Yell. Green Shade
680.5 Bright Yellow Green 
560.8 Phthalo Blue Tint 
560.5 Phthalo Blue




Alles natuurlijk even gefixeerd .

Daarna met zwarte Archilval inkt de tekst ,en bloemen stempelafdrukken erop gezet .
Een mooie zwarte cardstock eronder gesneden en klaar was deze boekenlegger .

Bedankt voor t kijken , lieve groetjes Rosita 


3 opmerkingen:

Hella zei

Leuke boekenlegger geworden Rosita! Al zie ik niet precies de eerste stap terug, maar zal wel aan mij liggen? Ik bedoel het clearembossing gedeelte.

Gerrina zei

Het is een leuke! Enne zo heerlijk iets te maken wat zoveel gebruikt kan worden, toch? Groetjes, Gerrina

Els zei

Ziet er ook heel mooi uit en grappig met de clear embospoeder.
Groetjes, Els