Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 18 augustus 2014

Strong enough

Hoi hoi,
Eenvoud en in het oog springend waren mijn twee doelen bij het maken van dit kaartje. 
Dit is er één dat iedereen kan maken!


Gebruik makend van een cirkel sjabloon heb ik 3 PanPastels aangebracht:
Bright Yellow Green 680.5
Bright Yellow Green shade 680.3
Chromium Oxide Green Extra Dark 660.1

Ik heb de 3 kleuren met zorg gemengd, door er kleur aan blijven toe te voegen met mijn soft tool, mijn soft tool proper te vegen en wederom de kleuren te mengen.


Aan de andere kant heb ik eerst lichtgroene Ecoline aangebracht en met water geblend.
Eens droog heb ik met de 2 lichtste PanPastel kleuren die ik voor de cirkels heb gebruikt, de linker kant benadrukt door de Ecoline te volgen.


Het kaartje heb ik afgewerkt met één van mijn Stampotique stempels ('Strong Enough') en het aller belangrijkste: stiksel. Met mijn naaimachine natuurlijk!


Lieve groetjes,

france





9 opmerkingen:

Anneke zei

Wat mooi zijn de rondjes geworden. Ik kan zien dat daar zorg aan is besteed. Bedankt voor jouw inspiratie Anneke.

Corrie Herriman zei

Prachtig !
Corrie x

Unknown zei

Wow France, super mooi!

Gerrittina zei

Mooi!!

Unknown zei

Mooi France! Ik moet echt meer gaan doen met mijn Pan Pastels.Gevaarlijk

Hella zei

Prachtige sterke kaart!

Unknown zei

Wow, een hele mooie CAS kaart France!

Unknown zei

English translation lost a little bit but this is great. I'm going to try.

Kay Wallace zei

Just delightful!