Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 10 november 2014

Begin de dag met een lach

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt 
met stansen en masks van Crealies. 


Op een stuk wit cardstock heb ik het masker met de puzzelstukjes gelegd 
en beïnkt met Versamark inkt.
Met de kleuren PanPastel
Red Iron Oxide tint 380.8
Red Iron Oxide 380.5
Orange Tint 280.8
Orange sahade 280.3
Yellow Ocre tint 270.8
Yellow Ocre shade 270.3
Heb ik met behulp van de pallet messen de kleuren opgebracht.

Vervolgens heb ik een rest strook papier gekleurd
met dezelfde kleuren PanPastel en hier de puzzelstukjes (decorette no.4)
 uitgestansd.
De puzzelstukjes hebben dezelfde grootte als op het masker.
Om de stukjes wat meer dimensie te geven heb ik hier op gestempeld met de
streepjes stempel (bits & pieces no.11) ook van Crealies. 
De bloemen zijn al een wat oudere stans en deze zijn uit het zelfde
papier gestansd als de puzzelstukjes.
De hoekjes zijn gestempeld met de bloem stempel van Crealies.
De tekst kon nog net uit het laatste stukje papier dat overgebleven is.
De losse elementen zijn met foam tape opgeplakt op de kaart..

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

4 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Mooi, vooral de combinatie van de kleuren met zwarte achtergrond.

Anoniem zei

Hartstikke leuk idee, Lydia

Bea zei

mooie kaart!!

Ellie Knol zei

Mooi gedaan Lydia!