Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 14 november 2014

Herfst in pasteltinten

Wat is het toch heerlijk om papier en spons 
te pakken samen met wat kleurtjes Pan Pastel en stempels.


  Ik heb eerst een ondergrond gemaakt met stempels van Art Journey.
Dit heb ik met Versamark inkt en twee kleuren Pan Pastel gedaan.
380.3 Red Iron Oxide Shade
820.5 Neutral Grey.
De vlinder en kant van Crafty Individuals en de rand van de kaart en het strookje
heb ik met embossing poeder Detail Platinum gestempeld en bewerkt.


Ik wil hier het verschil laten zien van grijs en grijs met bruin.
De ondergrond met de bladeren heeft iets meer bruin dan het strookje met de vlinders.
Ook de effen kaart onder de kaart met bladeren is met Pan Pastel gemaakt.
Hier heb ik weer meer bruin dan grijs gebruikt.
Eigenlijk dacht ik heb je geen scrappapier of effen papier meer nodig.
Je maakt het gewoon zelf en het past daardoor altijd goed samen.

Je hoeft helemaal niet veel kleuren Pan Pastel te hebben.
Deze kaart is maar met twee kleuren gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje
groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

Monique zei

Mooi gedaan Anneke.
liefs Monique

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Weer een stijlvolle mooi opgebouwde kaart Anneke!
groetjes, Alie

Hella zei

mooie kaart Anneke.