Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 21 november 2014

Merry Christmas

Voor de challenge had ik deze voorbeelden gemaakt.
Kerstkaarten in grijs/blauwtinten.
 Voor de achtergrond neem je een stuk wit stempelkarton(9,5 x 13,9 cm) en hierop stempel je de sneeuwvlokken met versamark. Hierover heen ga je met een sponsje Panpastel Pearlescent Blue 955.5 aanbrengen. Fixeren. De randen van de kaart spons je met Stazon Cloudy Sky.
Voor de voorgrond neem je ook een stuk stempelkarton (7 x 12 cm) en deze kleur je ook helemaal met 
Panpastel Pearlescent Blue 955.5. Fixeren. De stempels van de kerstpegels stempel je met Stazon Cloudy Sky.
De tekst stempel je ook met Stazon Cloudy Sky op een stukje stempelkarton die je eerst ook gekleurd hebt met Panpastel Pearlescent Blue 955.5.
Alles op een grijze kaart plakken en klaar.

Voor deze kaart heb ik een stukje kraftkarton gebruikt en hierop met versamark de sneeuwvlokken gestempeld. Lichtblauwe embossingpoeder er op en heatsetten. Met vintage Photo het kraftkarton sponzen.
Op de voorgrond zelfde techniek als bij vorige kaart, alleen heb ik hier de kerstpegels gestempeld met Stazon Spiced Chai. Deze heb ik ook voor de tekst gebruikt.

 Heb ik jullie door deze voorbeelden weer wat inspiratie kunnen geven, waardoor je zelf ook met deze kleuren aan de slag wil gaan. Als je dat doet dan kun je je creatie/kaart natuurlijk mee laten dingen in de Challenge op het Panpastelbnl-blog.. :-)

De gebruikte stempels zijn van IndigoBlu(tekst en kerstpegels) en Sheena Douglass(sneeuwvlokken).

Groetjes,
Hella

Geen opmerkingen: