Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 19 november 2014

Nature


Lekker aan de slag geweest met mijn Panpastels ;-)





Deze keer een nature kaart met olifanten gemaakt .
Was mijn stempellades eens aan t door neuzen  is soms wel eens  leuk ahaha , toen ik deze mooie olifanten stempel tegen kwam en meteen wist ik wat ik ermee mee wilde gaan doen .
Dit moest een Panpastel kaartje gaan worden ;-)

Als basis heb ik een wit dcp stempelpapier gebruikt.
Daarop heb ik 3 verschillende ronde rondjes masking tape geplakt.

Ben een ondergrond gaan sponsen met de volgende kleuren :
280.3 Orange Shade 
680.3 Bright Yell. Green Sheda
250.3Diarylide Yellow Shade 
660.8 Chrom . Ox . Green Tint 
580.3 Turquoise Shade
430.5 Magenta 

Daarna heb ik er de rondjes  masking tape afgehaald en je ziet de ondergrond is gewoon wit gebleven .
De hele kaart even gefixeerd en daarna zijn de stempel afdrukken van de grasjes , boom en olifanten erop gezet met zwarte archival inkt .

De olifanten heb ik nog even ingekleurd met 
820.3 Neutral Grey Shade 

Nog een keertje gefixeerd  , t kaartje even gemat op een zwart cardstock , de randjes wat ruw gemaakt .. en klaar was ook dit kaartje weer ;-)
Wat ben ik HAPPY met mijn panpastelletjes hihihihi .

Bedankt voor t kijken , 

liefs Rosita 

4 opmerkingen:

Els zei

Een pracht kaart is dit.
Groetjes, Els

Miranda zei

Mooi Rosita! Inderdaad een prachtige stempel....haha soms vinden we nog eens wat he in al die lades en kasten! Tot gauw(29e), xxMiranda

Ellie Knol zei

Leuk!

Caroline Cards zei

Heel erg mooi Rosita!