Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 25 januari 2015

XXXJES...

Buiten ligt er sneeuw en is t brrrr koud , tja wat is er dan leuker dan even lekker aan de slag te gaan met mijn panpastels ;-)




Dit kaartje heb ik op de volgende manier gemaakt :

Als basis heb ik een stuk dcp stempelpapier gesneden.
Stempel afdrukken van een niet leesbare tekst gezet met versamark.
Hier overheen gegaan  met de panpastel kleur
 280.3 Orange Shade
Daarna de onderste set  harten gestempeld met versamark en deze bewerkt met de kleur 
 280.3 Orange Shade.
Nog een set harten gestempeld en daar overheen gegaan met de kleur
 740.3 Burnt Sienna Shade
De kaart daarna natuurlijk even gefixeerd.


Daarna even gerommeld in mijn bloemetjes lade  en een mooi bloemstukje gemaakt met een aantal blaadjes en bloemetjes en de bloemetjes natuurlijk ook even wat kleur gegeven met de volgende  panpastel kleuren :

740.3 Burnt Sienna Shade
380.1 Red Iron Oxide Ex Dark  
en dit natuurlijk ook even gefixeerd .

De stempelafdruk XXXJES erop gezet met zwarte archival inkt.

Een stuk bruin cardstock op maat gesneden en daar de hartjes kaart opgezet en klaar was ook dit kaartje weer  op naar het volgende werkstukje , het weer is ervoor vandaag ;-)

Dankjewel voor t kijken , liefs Rosita 

Geen opmerkingen: