Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 10 februari 2015

Paars, vlinders en PanPastel.....

Hallo allemaal,


Hier mijn DT-kaart voor de PanPastel BNL blog.



Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Caitlin. 
Sorry, is helaas niet meer te koop. 
Deze is dan wel niet meer te koop, maar zij maakt zo'n mooi digi-papier, dus er zit vast wel wat anders moois bij.
Neem een kijkje HIER.
Het plaatje is van  Ching-Chou Kuik en zij heet Green Goth Maiden en die kan je HIER kopen.



Deze is ingekleurd met PanPastel. 
Huid: Burn Sienna Tint 740.8, Orange Extra Dark 280.1
Wangen: Permanent Red 340.8
Haar: Violet tint 470.8, Violet 470.5, Violet shade 470.3
Het jurkje: Magenta tint 430.8, Magenta 430.5, Perm Green shade 640.3
Vlinders: Permanent Green tint 640.8, Chrom Ox. Green shade 660.3, Turquoise shade 580.3, Violet tint 470.8, Pearlescent Violet 954.5, Pearlescent Blue 955.5, Pearlescent Green 956.5
En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant




Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- stans vlinder 6003/0023 van Noor!Design
- diverse soorten kant en lint
- diverse houten embelishments, deze bewerkt met Liquid Pearls - white Opal
- plakparels
- bloementoef


Lieve freubelgroetjes,

Hilde







Geen opmerkingen: