Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 13 maart 2015

Voorjaar


Goedemorgen Bloggers.

Mijn laatste kaart voor het Pan Pastel Blog.
Ik heb een half jaar met plezier voor het blog gewerkt
maar het is tijd om niks meer te moeten.

Vandaag een voorjaarskaart !!!

Ik ben begonnen met een stuk papier te kleuren met :
PP 951.5 Pearlescent Yellow
PP 952.5 Pearlescent Orange
PP 953.5 Pearlescent Red
PP 954.5 Pearlescent Violet
PP 955.5 Pearlescent Blue
PP 956.5 Pearlescent Green

Dun fixeren !!!!  Daarna heb ik er verschillende stempels
opgezet en met een pons de vierkantjes geponst.
De vierkantjes matten op zwart en dan nog 2 keer
matten op een kleur naar keuze.
Plak alles op een zwarte kaart.

Lieve groetjes Bea

3 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een mooi lief zacht kaartje.

Boukje zei

Mooie zachte kleurtjes in de achtergrond! Succes met je hobby verder!
Groetjes Boukje.

Lydia Boode zei

Een lekkere vrolijke voorjaarskaart zo met de zachte kleurtjes.
Hugs Lydia