Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 9 mei 2015

Best Wishes


Hallo creatieve bloggers,

Het is mijn beurt om jullie iets met PanPastels te laten zien vandaag, een label is het geworden. Vrij onverwachts werden we nog uitgenodigd bij een paar vrienden voor een gezellig avond naar aanleiding van een verjaardag. Nou doen we nooit aan cadeautjes in dat groepje vrienden want we weten toch nooit wat en anders is het maar heen en weer geven. Meestal neem heb ik wel een kaartje mee maar had niet echt een leuke liggen voor die persoon. Daar we allemaal meestal wel een hapje of drankje mee nemen heb ik dus nog een label gemaakt voor een fles wijn, altijd leuk.


 Ben begonnen met het maken van de groene achtergrond vervolgens gaan stempelen met stempels van "IndigoBlu" van verschillende sheets, de tekst, glas en fles is van de "BFF" sheet, de vogels met de muziek zijn van de "Loud Music" sheet en beide afdrukjes gemaakt met Versamarkt en afgewerkt met de "Pearl Medium - Black Fine". De tekst Best Wishes is van de sheet "Enjoy Life" en is afgewerkt met goud. Als laatste de rand met een stempel van "Limor Circles" bewerkt en afgewerkt met Donker rood.

Gebruikte kleuren :

Achtergrond : 640.8 Permanent Green Tint
640.5 Permanent Green 
640.3 Permanent Green Shade
640.1 Permanent Green Extra Dark
Donkere stempels : 013 Pearl Medium - Black Fine
Tekst : 910.5 Light Gold
Rand : 340.1 Permanent Red Extra Dark

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit label.



1 opmerking:

Els zei

hele mooie label voor aan de fles.
Groetjes,Els