Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 13 mei 2015

Unicorn Betsy

Hallo allemaal,


Hier mijn DT-kaart voor het PanPastel BNL blog.





Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet In the Garden. 
Het plaatje is van Ppinkydolls en zij heet Unicorn Betsy.




Ik heb hier de volgende kleuren gebruikt:
Huid: 740.8 Burnt Sienna tint en 280.1 Orange extra dark
Wangen: 380.3 Red Iron Oxide shade 
Haar: 270.3 Yellow Ochre Shade, 280.3 Orange shade, 280.1 Orange Extra Dark
 Jurkje en laarzen: 430.5 Magenta, 430.8 Magenta Tint, 430.1 Magenta Extra Dark 
Eenhoorn: 820.5 Neutral Grey, 780.1 Raw Under Ex. Dark.
Haar/manen: 430.5 Magenta, 430.8 Magenta Tint, 430.1 Magenta Extra Dark 

En om te fixeren gebruik ik: Fix Basic van Ghiant




Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed en aangezet met antique linen
- stans small easel van Tim Holtz
- het strikje is van MicheleRDesigns, zit bij de serie
- diverse soorten kant en lint van Live and Love crafts
- veertjes
- alle houten elementen van o.a. Rive- Creatief en kan je bij Creatien Hobby kopen
- parelketting
- bloementoef


Lieve freubelgroetjes,

Hilde











1 opmerking: