Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 28 augustus 2015

Flower Power.....


Hallo allemaal,


Wie mijn blog vaker bezoekt weet dat ik graag kleuren gebruikt.
Voor deze kaart het ik op een A4 vel dcp papier met pan pastel diagonale strepen gemaakt.
Ik heb hiervoor de volgende kleuren gebruikt: 580.5 turquoise, 640.5 permanent green, 680.6 bright yellow green, 250.5 diarylide yellow, 280.5 orange, 340.5 permanent red, 430.5 magenta.
De kleuren heb ik mooi in elkaar over laten lopen. Daarna gefixeerd.


Deze bloem heb ik gemaakt met de grote en kleine rozet mal van nellie snellen. Je stanst een reep uit en vouwt deze als een harmonica in elkaar. De uiteinden plak je op elkaar, en vervolgens verbind je de binnenste gaatjes dmv garen met elkaar en trekt het garen aan, zo ontstaat de rozet.
Ik heb ook een kleine gemaakt en deze op de grote gemat.


De vlinder heb ik met versa mark inkt op een ander stukje gestempeld, en met dezelfde kleur pan pastel bewerkt, zo komt het motief mooi uit.
De ondergrond op dezelfde manier bewerkt, hier heb ik een stempel van joy gebruikt.
Daarna alles gefixeerd.


Het randje wat tussen de vlinder en de bloem te zien is had ik over nadat ik de rozetten had gestanst, vond het jammer om niet te gebruiken, dus zelfs "afval" past op deze kaart.
De swirls zijn ook van Joy.
Een paar strass steentjes vond ik wel passend op deze kaart.

Lees graag of ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.

Creatieve groetjes Emmy

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

waaaauw, ik vind het een schitterende kaart ! superknap gedaan hoor !!!!
heel het kleurenpalet is prachtig gemaakt
grtjs,martina
x

Wenda zei

Schitterend met al die kleuren Emmy, super kaart.

Hugs Wenda

Els zei

Een prachtige kaart Emmy met een hele mooie kleurencombinatie, heel fleurig.

Groetjes,
Els