Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 20 december 2015

Kerstzakje.

Hallo ,

Vandaag een kerstzakje waar je een kadobon of iets anders kan in stoppen .
Ik maakte eerst de achtergrond met 2 verschillende achtergrondstempels  en bewerkte dit met

340.5 permanent red
340.3 permanent red shade
340.1 permanent red ex dark

Het afdrukje van lawn fawn  kleurde ik in met
740.8 burnt sienna tint
740.5 burnt siena
740.3 burnt sienna shade
740.1 burnt sienna ex dark
340.3 permanent red shade
340.5 permanent red

Met behulp van ronde snijmallen en micca maakte ik een schudbal .
Mijn randjes bewerkte ik met gesso .

Overige materialen ;
snijmal kerstboom  joy
snijmal label joy
snijmal kerstster joy
kraft zakje

Groetjes Ann .



1 opmerking:

Wenda zei

Wat leuk gedaan Ann, de verpakking is al een cadeautje op zich.

Hugs Wenda