Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 14 februari 2016

Met Liefde

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag een kaart met liefde voor jullie.


Voor de basis van deze kaart heb ik gekozen voor wit stempelkarton
en op de maat 9x13 cm gesneden.
Met de kleuren Permanent Red 340.5, Permanent Red tint 340.8 
Violet 470.5 en Violet 470.8 heb ik de kaart voorzien van kleur.

Toen ik tevreden was heb ik de kaart gefixeerd.
Met een achtergrond stempel van My Favorite Things heb ik uit de hand met
versamark inkt gestempeld.
Ik heb uit de hand gestempeld zodat ik niet de gehele afdruk zou krijgen maar enkel
een gedeelte.
Dit heb ik bewerkt met witte embossing poeder.
Vervolgens de randen gedistresd met een edge distressen en met 3d foam tape
opgeplak.t.

Een hart uitgestansd en geembost en ook met foam tape opgeplatkt.
De kaart afgewerkt met bloemen en een tekstje. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
dank je voor het achterlaten van je reactie. 




Geen opmerkingen: