Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 1 maart 2016

Menu kaarten


Hallo ,
Vandaag is het aan mij om jullie iets te laten zien .
Ik kreeg de vraag om menu kaarten te maken voor het koor feestje van mijn moeder .
omdat ze er minimum 40 nodig hadden is dit wel een hele karwei .

Als basis gebruikte ik blauw cardstock 15cm op 22 en rillen op 11cm.

Hierop een lichtere kleur blauw van 10,5 cm op 14,5 cm 
waar ik een met de cirkel snijmal van crealies een cirkel uitsneed
De randjes bewerkt met distres en dan op de basiskaart gekleeft.
Met de zelfde snijmal een cirkel uitgesneden in een wit cardstock

Hier zette ik met versamark een stempel op van stamping up printed petals 

Met de kleur  
560.5 Phthalo blue een kant bewerkt.
daarna 430.5 magenta aan de andere kant aangebracht.

om dit mooi te laten in elkaar lopen bewerkt met 010 blender 
en daarna gefixeerd .
de cirkel is nu klaar om op de kaart te kleven 
Als laatste nog een tekststempel op de kaart 
zo heb ik dus 40 kaarten gemaakt. 

De binnenkant van de menu is voor het koor zelf . 
Smakelijk .

Groetjes Ann 

1 opmerking:

Els zei

Wouw Ann, wat een klus, maar de kaarten zien er mooi en fleurig uit. Je hebt in elk geval alle registers opengetrokken en ik denk dat je nu wel het hoogste lied zingt nu alle kaarten klaar zijn. Knap gedaan.

Groetjes Els