Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 4 mei 2016

Een bloem voor jou......

Hallo allemaal,

Ik ben erg gecharmeerd van de combinatie pan pastel en embossing poeder. 
Daar kun je hele mooie kaarten mee maken....
Hier heb ik  fluweel papier bewerkt met pan pastel met de volgende kleuren :
Turquoise 580.5, Permanent green 640.5,  Violet 470.5 en Magenta 430.5.


Uit het met pan pastel bewerkte vel heb ik een vierkant van 13 x 13 gesneden, en hier met versa mark inkt een bloem op gestempeld, en bestrooid met wit embossingpoeder. Dit gesmolten met de heat gun.
Deze bloem gemaskerd en nog en keer gestempeld met versa mark inkt en het embossingpoeder gesmolten. De vlinder heb ik op dezelfde manier bewerkt en uitgeknipt. 
Tot slot nog de tekst gestempeld.
Het geheel gemat op een linnenkarton van 13.5 x 27.
De bloem stempel is van Studio Light, de vlinder en de tekst van Marianne Design.
Lees graag of ik jullie heb kunnen inspireren!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind

2 opmerkingen:

Ann Bergé zei

Leuke kaart , de combinatie met embossingpoeder is heel geslaagd

Els zei

Een super mooie kaart en ik zie nergens kruimeltjes embospoeder.
Had je het vel na het fixeren lang laten drogen?
Ik vraag dit omdat het bij mij toen niet echt mooi was geworden met de embospoeder.
Groetjes, Els