Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 11 juli 2016

Een fijne dag gewenst

Voor deze kaart gebruikte ik het voorbeeld dat ik maakte voor mijn workshop en maakte hetzelfde idee met PanPastel, leuk om te zoeken naar de juiste kleuren en stempels om een beetje dezelfde uitstraling te krijgen!


De rozen stempelde ik met Versamark, gaf ze kleur met PanPastel en bewerkte de achtergrond met de twee lichtroze tinten. De stippen zijn bewerkt met wit embospoeder. En ik gumde nog wat kleur weg om een vintage uitstraling te krijgen.


Het label bewerkte ik met de bruin/grijs tinten en een vleugje van het roze.



(Hieronder mijn inspiratiekaart)


Gebruikte kleuren PanPastel:
-Permanent Red 340.5
-Magenta 430.5
-Permanent Red Shade 340.3
-Permanent Red Tint 340.8
-Magenta Tint 430.8
-Bright Yellow Green Shade 680.3
-Chromium Oxide Green 660.5
-Raw Umber Tint 780.8
-Neutral Grey 820.5

en verder:
-Marianne Design rozenstempel,
-Hero Arts Raindrop Background,
-Wit embospoeder,
-CR1373 Dreamcatcher,
-LR0256 Branch and Flowers 1,
-LR0398 Build a Rose,
-Lint, touw,
-Inka Gold greenyellow,
-Blingsteentjes.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!