Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 26 juli 2016

Nature Love

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag een kaartje voor jullie gemaakt met de mooie stempels van IndigoBlu.


Voor deze kaart heb ik de kleuren Diarylide Yellow, Orange Shade en Red Iron Oxide gebruikt. 

Ik ben gestart met het maken van de achtergrond door met versamark inkt diverse achtergrond
stempels uit de hand af te drukken.
Met de 3 kleurtjes PanPastel en een Sofft Tool heb ik de kaart ingekleurd. 
Vervolgens heb ik de paddestoelen met zwarte inkt gestempeld en gemaskerd
zodat de Eekhoorn gestempeld kan worden. 
De randen met een gedeelte van een takstempel aangezet. 
Ik vond dat de kaart nog iets miste en heb de Paddestoel en Eekhoorn ingekleurd met
Faber Castel Polychromos potlood
Dit potlood geeft zoveel kleur af dat je heel goed over PanPastel kan kleuren. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


3 opmerkingen:

Els zei

Hallo Lydia, door de vakantie loop ik een beetje achter met mijn reacties (en ook met andere dingen weet ik :) ), maar wilde je toch even laten weten dat ik het een mooie kaart vind; ook de kleurcombinatie en de compositie vind ik mooi. Kort gezegd een mooie kaart.

Groetjes,
Els

Mieke zei

Wat een pracht van een kaart!

Daniela Rogall zei

Lydia, love your autumn idyll